Om igår

Heej, ja igår dåra så kom Eve hit vid 4 så vi satt lite vid datan o pratade en massa =P hehe. Sedan gck vi ut o kollade lite i centrum, o sedan var hon tvungen att åka hem för att dem skulle ha gäster på kvällen. Själv så var det bara jag o syster hemma för mamma var på söder ngn stans och åt middag med sin syster ;).. Så jag och Karolina gjorde egen pizza som blev super bra!! Vi äger haha :P. Sedan satte vi oss vid datan och kollade på bring it on- in it to win it... jag gillar verkligen den filmen har sett den ganska många gånger nu.. Lite senare sedan så såg vi på scream 2 på kanal 4. Dem filmerna år verkligen oxå jätte bra, det är sälan jag gillar skräckfilmer så mkt som jag gillar dem.

Nu snart kommer pappa o hämtar oss så jag måste gå o fixa mig klart.. Har inte sminkat mig  än!! (hjälp!?) hoppas jag hinner.
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0