mariefred

Heejs ;), idag har jag vart i mariefred, med alla systrar =P och Lena, hennes bror och kusin med familj var oxå med. Det var så här medeltidsmarknad och tornerspel, fast tornerspelet gick vi inte på eftersom dem tre små inte orkar sitta still och titta så länge... Sen gick vi också o tittade på slottet som fanns där, jag tror det hette Gripsholmsslott.
Sen när vi kom hem till mamma vid 7-tiden så åt vi, hon hade gjort tacos ;). Och nu på kvällen tittade vi på en av filmerna vi hyrde igår, den hette "One missed call", den var väldigt bra men otroligt läskig!!, tycker jag =P, men det kanske bara e jag som e lite känslig.. Alltså jag gillar att se sånna filmer= skräck/rysare men jag blir alltid lika skraj hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0