Färdigpackat

Nu har jag packat klart ;)!!  Det blev ganska mkt,, men det brukar det bli när vi ska packa. O hallå säg en tjej som inte packar med sig jätte mkt kläder o grejjer =P..hehe. Har oxå hunnit med att sitta o chatta lite med pappa =D, han skickade över EMD:s nya skiva som jag ville ha med mig upp till dalarna. Så nu måste jag bara lägga in den på min iPod. Men först måste jag hoppa in o ta en dusch, eftersom jag aldrig kommer orka det imorron bitti..
Hej så länge.

( Jusste jag kommer inte kunna att följa med till Eves landställe =( . För mamma ville inte att jag skulle åka dit (till mariefred) från dalarna.. Men jag hoppas verkligen att jag kommer kunna följa med dit lite senare i sommar!! För det är så mkt som vi har planerat som vi vill göra.. o det är lite grejjer som jag är lite sugen på och se där =P hehe. Eve du fårstår nog (?) ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

haha aa det är ganska mkt coola saker där men... aa jusst den är bäst!! jag kan säga det vi måste lära oss dansa vid den :D haha

2008-07-06 @ 22:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0