**

Jaa igår dåra så åkte jag till pappa(igen) på morgonen o kom väll dit strax innan 12.. När jag bara hade vart där en liten stund så ringde ngn till pappa o sa att han kunde få jobba från och med idag o en vecka frammåt på en båt som heter Rosella (tror jag), så han bestämde sig för att göra det. Så idag hann jag inte äns träffa honom =(  för han åkte så tidigt imorse.. Men iaf så skjussade Lena hem oss till mamma på eftermiddagen, o sen åkte Karro med Sara på bio. Så jag och Mamma var själva, vi gick till Primo Ciao Ciao o köpte en pizza som vi tog hem o så hyrde vi 3 filmer =P. Så ikväll har jag bara tagit det lungt..

Imorn vid 9-9.30 kommer Lena och hämtar oss. Vi ska åka till mariefred, (Lena, jag, Karolina, Tyra, Tindra &Tesla) det e typ nån medeltidsmarknad elr nåt liknande.. så det ska bli skojj. Sen om vi inte kommer hem försent får jag se om jag åker hem till Eve en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0