Aurora

Heej =), sitter här med blött hår..har precis duchat och ska väll börja fixa mig lite. Vet inte riktigt när jag ska träffa Eve, hon skulle typ göra nåt i centrum med sin mamma o brorsa först tror ja..så jag får väll se hur det blir.
Men det är ju iaf ganska solit =P, vet dock inte hur varmt det är eftersom jag inte gått ut nåt än. Men jag kan tänka mig att detär ganska varmt, hehe hoppas det iallafall! Mormor ringde precis oxå =D! Hon grattade mig på "namnsdagen" =P tihii nää men idag är det Aurora som har namnsdag idag o när jag var liten, runt 4-5 års åldern så ville jag heta det hihi, gilligt vaa? ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å va sött :) >Grattis i efterskott :D puss på dig. <3<3

2008-07-04 @ 00:31:25
Postat av: evelina

Å va sött :) >Grattis i efterskott :D puss på dig. <3<3

2008-07-04 @ 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0