09:09

Heej o godmorgon (?)..
Är uppe så här tidigt för att jag ska åka till pappa idag, och jag vill komma dit ganska tidigt. Igår så blev det lite konstigt eftersom dom först hämtade mig vid 1-tiden, sen så pratade jag med Eve några gånger och hon ville jättegärna att jag skulle åka till Tumba med henne. Och tillslut så blev det så... Jag fick jätte dåligt samvete eftersom jag precis hade kommit dit och sen åkte jag typ på en gång :S. Så jag och pappa åkte samtidigt vid 4,, då möttte jag Eve o så gick vi o handla lite grejjer eftersom vi skulle grilla ;) *mysigt*!! Och en bit ifrån stationen mötte vi Glim och Alex =). Vi gick till nåt som hette möllebadet, det tog typ över en timme och gå :O! Men när vi äntligen kom fram så gick till ett berg som låg lite avsides, där började vi tända elden o sen så grillade vi.. Dem hade med sig en gitarr o allt så de satt och spelade lite. Vi hade väldigt trevligt tycker jag,, det blev väll inte som jag hade tänkt mig där mot slutet.. =S menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0