Torsdag

Heejheej, kom hem för ganska länge sedan slutade kl 13.35.
Sista lektionen vi hade var NO och vi disikerade ett grishjärta, inte så trevligt kan jag säga, Uch!
Efter skolan skulle jag möta mamma i centrum och medan jag väntade på henne gick jag in en sväng på H&M och köpte en rougeborste och ett läppglans.
När mamma kom sen så gick vi in på `Food market` o handlade, hade lovat och följa med och eftersom jag e så snäll så köpte hon In touch till mig....Haha. Efter det gick vi till kassaservice och kopierade mitt schema, behöver ett till mitt skåp eftersom det nya vi fick när skolan började har jag tappat bort....(oops)

Nu kom jag in för en stund sen-  Jag, Karolina och Mamma har vart ute på en liten promenad =P
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa In touch =)

image94 (Rougeborsten och läppglanset)
Pussar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0