Tisdag 22/1

Heej, har inte skrivit sedan i fredas,  jag har inte riktigt haft några bra bloggidéer,  men nu  börjar det komma tbx lite ;)

Idag är den senaste skoldagen- slutade kvart i 4 med bild, vikket just nu faktiskt är helt okej. Vi ritar ett rum i enpunkts-perspektiv, det går för en gångs skull ganska bra för mig.
I morse på gympan hade vi dans(street), va ganska roligt, inte så svårt(för tjejjerna iaf) delades upp i grupper oc gick sedan runt till olika  `stationer`.
Ikväll måste jag plugga plugga o plugga, den här veckan känns det som att vi har så sjukt mkt läxor!! Aja det är bara att kämpa på.....
Ska iallafall försöka få med mig lillasyster ut en runda i centrum efter maten, såg på väg hem att dom har "ta 3 betala för 2" på JC.
Bye for know

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Jag ska inte klaga på din engelska..
Men jag tror att du menar "bye for now"..
inte det du har skrivt, det har en helt annan betydelse

2008-01-23 @ 20:28:30
URL: http://Karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0