Sista lovdagen


Idag e de sista dagen på jullovet =`(

Dan har jag spenderat i Farsta med Karolina, har gått omkring och tittat lite, fikat, och bara haft det trevligt =)
Vaknade vid 10-tiden o gjorde oss i ordning för att åka.
När vi sedan kom hem mötte vi mamma vid busshållplatsen gick vi till tågspärren o köpte den här terminens busskort.

Efter middagen drog jag med mig Karolina in till Stan. Jag skulle gå till G-star i PUB, för att köpa "96-jeans", men när vi kom dit va min storlek slut. Den minsta som fanns var 25 och jag behöver 24(i midjan), så det va bara att åka hem igen....
Men tack så jätte jätte mkt Karolina för att du följde med mig även fast du inte orkade!!



Lägger inn lite bilder från dagen.
                        image74          image77  
image76

Ska nog försöka att gå o lägga mig snart, så att jag kommer upp i tid imorron..
Pusspuss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0