IKEA på skoltid

Har vart en helt ok dag idag faktiskt, började 9.15 med matte men min lärare va sjuk så jag va me på Eves matte istället.
Efter lunchen har vi 1 timme rast till dansen o jag och Eve visste inte vad vi skulle göra så vi hoppade på 710 och åkte till IKEA haha.... Men vi hade inget annat o göra.
Så vi gick in å köpte en varsin glass och tog sedan bussen tbx.
Och på bussen till dansen satt det värsta pervot!! Vi kom lite försent till dansen och vi visste redan innan att vi skulle komma typ precis i tid så vi tänkte försöka byta om på bussen.
Så vi satte oss längst bak och Eve lyckades byta om lite men precis när jag skulle byta byxor tittar han bak, och jag o Eve får värsta paniken!!!!
Så börjar han snacka med oss om dramaten och om att man ska äta lök för då behöver man inte banta...
Och som tur va så skulle vi av då, så vi typ sprang av! OMG han va verkligen äcklig....!

Aja imorgon e det vinteridrottsdag. Dom flesta i klassen ska till Romme men jag och eve ska gå promenad..haha.
Får väll hoppas att det är nå roliga människor med på promenaden från tullinge-lida.
Vi får iallafall sovmorgon, vi ska mötas 9.30 och dom andra 6.15. Så vi får ju sova mkt längre iallafall!
Puss&Kram♥♥

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Är du trött på livet?
Vafan åker man frivilligt till IKEA för?

2008-01-29 @ 16:14:23
URL: http://karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0