Äntliigen fredag!

Hejsan hoppsan, äntligen fredag!! Väldigt efterlängtad, det tror jag många håller med om :)
Har vart en helt ok dag i skolan, började dagen kl 8 med läsning på Svenskan, efter det va det NO och sedan Matte.
Sen äntligen dags för lunch, va verkligen jätte hungrig. Och när man är som hungrigast e det typ alltid så väldigt äcklig mat! Menmen that´s life, efter lunchen skulle vi ha dans och istället för att ha dans i tomtberga tittade vi på dansfilmen Saturday Night fever =)
För på kultur kafeét i vår ska temat va "70-tal" så vi fick väll lite insperation både dansmässigt och klädmässigt...
Efter dansen hade vi SO men jag var bara med på första halvan av lektionen, sen skulle jag gå till skolsyter för att mäta o väga mig.
Efter det vaa skolveckan äntligen över.........HELG!!

    (Fick tillbaka lite bilder hos skolsyster, ritade dem tydligen på barnavårdcentralen när jag var liten. Bild 1)va 5 år och bild 2) 4år..haha.)

Just nu håller jag på att göra chokladmousse, hoppas verkligen att den blir lyckad =P
Den står på kylning i kylskåpet nu och ska väll snart tas ut....
♥♥

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Starkt jobbat, Picasso..:)

2008-01-26 @ 00:44:08
URL: http://Karki.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha, jaa självklart =P

2008-01-26 @ 19:05:23
URL: http://lexxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0