20:29

Heeej, då va det måndag igen och skola..
Idag  va det meningen att vi skulle byta skåp, vilket altså betyder att jag skulle ha fått överskåp(har tjatat om det hela helgen, så mamma och Karolina är nog lite trötta på att höra det) =p
Men tror ni de blev så??
Nej, för det första så är det en kille från en annan  klass  som har skåp över mig, så jag visste inte  riktigt hur jag skulle göra.  Men  jag frågade Anna&Helena(klassföreståndarna) om jag kunde byta skåp med  Mattias  då, han har skåp  snett över mig, och det gick ju bra.
Men han va sjuk idag!!, så det blev inget överskp för mig iallafall  :(
Måste vänta några dar till, har ju faktiskt väntat  1,5 år på att få överskåp istället för att sitta ner på golvet bara för att kunna ta några j*vla böcker...!!

Aja efter skolan gick jag iallafall hem till Eve, och vi hade jättekul!
Vi åt först `mellis` framför TV:n (tittade på Gilmore Girls), sen tittade vi lite i gamla skolkataloger och satt lite vid datan.
sen va det dags för mig och gå hem, när jag kom hem åt jag o Karolina middag, mamma jobbar kväll idag så vi är själva nu på kvällen.
Å nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duchen och sen lägga mig lite i soffan innan det är dags att sova( måste ju gå o lägga sig ganska tidigt, eftrersom det e skola imorn)..

♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hampus Kärki

Mmh, Tunga problem där..

2008-01-16 @ 16:53:53
URL: http://karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0