2007-08

Hej -08!

Orkade inte skriva mer igår, men jag hade en jättebra nyår.
Firade dagen hemma hos pappa o Lena.
Det va ingen fest eller så, bara vi och min faster.
Eftersom det var nyår så  hade pappa(som e kock)  gjort  både- förett, varmrätt och efterrätt.
Först var det bruchetta, sen blev det hjort med potatisgratäng och rödvinsås. Och till efterrätt hade pappa gjort egen chokladmousse med hallonkaka och hallonsås.
Hur gott som helst :)

Lägger in en bild på min outfit från igår, men eftersm det inte var ngn fest, så var jag inte så överdrivet uppklädd.

image67  image69
* Blå cheep-monday jeans
* Svart polotröja
* Guld halsband
* Svart guldskärp med guld ränder

LOVE♥♥



Kommentarer
Postat av: H Kärki

Inte överdrivet uppklädd.
Jag har inte koll på priserna där men jag kan tro att det är ganska mycket mer än min fest-outfit
:)

2008-01-01 @ 18:29:26
URL: http://Karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0