16 januari

Heej, orkade inte skriva nåt igår, men efter skolan va jag iallafall bara hemma och tog det lungt.

Idag i skolan fick jag äntligen ÖVERSKÅP har verkligen längtat efter det, så nu blir det ingemera sitta på golvet och ducka för att få fram några böcker......
Först i morse hade vi spanska sedan skulle vi ha haft Slöjd men våran lärare va sjuk såå jag och Eve satte oss i ljushallen med våra böcker från SV det var ju meningen att vi skulle läsa men det blev mer att vi bara satt och pratade =)
Efterdet var det So sedan lunch och sen SO igen, det är ganska segt att ha samma ämne 2 lektioner i rad, menmen inget o göra åt.
Sen NO som faktiskt var ganska okej och tillsist SV- på onsdagar läser vi bara så det är ju faktiskt ganska skönt.
*Efter skolan åkte jag och Karolina till Farsta, jag handlade upp det sista av mitt presentkort som jag fick i julklapp. Det blev inte så jättemkt, men lite ;) bland annat en ny väska.
I farsta inne på Gina Tricot träffade jag oxå Nicole, var väldigt roligt o ses även om det bara va en stund. Det va så länge sedan vi sågs. Men vi får försöka träffas ngn dag<333

Nä nu ska jag titta lite på pea sen blir det väll lite läxläsning i pauserna av AGE OF LOVE som börjar kl.20.00, efter det måste jag ducha o sedan gå och lägga mig blir väll även lite plugg då också.
Hugs to u♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0