Hejhej

Började dagen med matte och klassråd, sen en håltimme på ungefär 2,5 timme.
Då åkte jag och Eve hem till mig, satt lite vid datan, tittade skolkataloger och åt lunch=P. Det blev spagetthi&köttbullar..haha.
Vi åkte sedan tbx till skolan för att ha dans, hade dans på scenen idag eftersom våran danslärare har uttagningar den här veckan. Men som förra lektionen kom jag o min grupp inte riktigt på ngt, utan vi har bara en ide. Får verkligen hoppas att det går bra för oss..! Dem andra grupperna har redan kommit igång med sina koreografier.
Efter det SO och sen va skoldagen slut.
Vi tog bussen ner till centrum där Eve skulle in på H&M o titta efter ngn tröja, så då följde jag med henne. Och sen mötte jag mamma vid Konsum och hjälpte henne att handla.
Puss&Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0