13 över bussen ;)

Hejhej, fören gångs skull går det frammåt på dansen :)
Har börjat med lite steg idag och inte bara ideer.
Våran spanska lärare var sjuk idag oxå, så vi hade lika lång håltimme som förra måndagen, så jag och Eve åkte hem till henne. Där satt vi lite vid datan och tittade på TV.
Idag fick vi sluta lite tidigare, vi hade SO som sista lektion och eftersom det va prov i fredags och många satt kvar lite längre så fick vi sluta ca 15 minuter tidigare. Tack Anna för det!!
Jag blev jätteglad att vi fick sluta tidigare för då hann vi med 13 över bussen,och Eve du vet varför jag ville ta den bussen =P
♥♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag vet oxå! Ska jag skriva? Nej jag ska inte vara så dum som vanligt! Lr brukar inte jag va jätte snäll!

2008-02-11 @ 19:49:51
URL: http://ztrawberry.blogg.se
Postat av: Hampus Kärki

Hur hemligt kan det vara över att ta en tidigare buss?

2008-02-12 @ 18:28:07
Postat av: Alexandra

Nej det handlade mer om vem som va på bussen =P

2008-02-12 @ 21:57:18
URL: http://lexxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0