1 februari

Heej hejj, fredag idag. Är hemma hos pappa ska vara här i helgen=)
Hade en helt vanlig dag i skolan och på dansen jobbade vi i våra grupper, ska göra danser till kulturcafeet efter temat 70-tal. Har väll sådär ganska svårt att hitta några ideer. Och eftersom den gruppen jag är i inte hann börja på ngn koreografi, behöver vi en massa med ideer tills på måndag när det är dans igen. Men vi får tänka över helgen och sen slå våra kloka huven ihop så ska det nog gå komma på nåt superbra, haha =P
Jag och eve gick sedan när till centrum efter skolan eftersom det va ett tag kvar till bussen gick. När jag kom hem hade mamma gjort lite fika, för sen skulle jag och Karolina åka. 
Åkte bussen till Handenterminalen och gick till pappas jobb, sen åkte vi hem hit till Tungelsta.  Tindra låg redan och sov så henne han vi inte träffa idag, men Tyra och Tesla va vakna.....
Ska ta och titta lite på TV nu..
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0