Ung08

Heej, jo det blev ung08 med Eve idag =D. Vi gjorde massa kul, bland annat en egen löpsedel hos Sthlm City, o dom tyckte vår text var så bra/rolig att dom satte upp den på väggen ,hehe kuul ;)! O en massa annat kul gjorde vi. När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, men sen runt 19-tiden så kom mormor o fikade o så, hon ville träffa oss en sista gång innan vi åker. Ja nu e det inte långt kvar imorn kommer pappa&Lena och hämtar oss vid 11-12tiden och sedan på söndag morgon åker vi. Kreta i en vecka ska bli så jäkla härligt!! Nu på kvällen har vi bara packat o suttit och myst med mamma i soffan..

Och Eve Gumman jag kommer sakna dig så in i bomben mkt den här veckan!! Men jag vill verkligen att du ska veta att jag har haft en superbra sommar med dig o vi har hittat på så mkt o fått många nya minnen.. Kommer aldrig glömma sommar08 med dig! Älskar dig♥♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu har du åkt:( imorse. Fick ditt mess när jag vakna där det stod att du var på väg mot arlanda. Saknar dig redan älsk. Hoppas du får det riktigt mysigt på Kreta!! Vi ses snart. Pussar<333 ps sommaren 08 med dig äger!!! Blir svårt att slå den sommaren 09, men det kommer nog att gå det är jag säker på bara vi är med varandra:D

2008-08-17 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0