Träning!

Hejjs, =D idag har jag faktiskt hunnit med ganska mkt tycker jag.. Först imorse gick jag upp vid 11 o åt frukost o hoppade sedan in i duchen. Sen vid ett tiden gick jag och Karolina ut i centrum, vi hämtade biljetterna till Mamma Mia! *Jippii*. Och så efter det åkte vi till farsta, vi var inte där så länge men ändå lite shopping hann vi med. Jag kom hem med en ny väska och en ny t-shirt. När vi kom hem sen så bytte jag bara kläder o gick (observera GICK =P)  sedan hem till Eve, vi sprang en runda i spåret uppe i solgård som är ca 2-3 km. Så gick vi gem till henne efter det o tränade i hennes träningsrum! Det var jätte kul, vi får se till att göra det här till en grej vi gör typ en gång i veckan! =) Och så har jag bara hunnit med att ducha och äta middag sen jag kom hem. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0