Stureplan 080808

Hejjs, skriver lite om gårdagen och idag ;).

Eve kom hit igår nångång på dagen, vi satt först o pratade o så och sen gick vi ut i centrum en stund o kollade lite innan vi gick hem och åt. Sedan gick vi ut igen, den gången för att hyra film ;) det blev två stycken.. Vi kom hem o då satt vi på ballkongen =P innan vi gick in och kollade på den första filmen. Som var Flood, den var riktigt bra faktiskt, lite seg ibland bara ..menmen. När filmen var slut gick vi ut en stund och träffade Niclas, Mathias och deras kompis Alex, det blev inte alls så länge ca en timme bara. O när dom tagit bussen hem så gick vi hem till mig o kollade på Fjorton Suger hehe :P.. men den var faktiskt oxå väldigt bra!! O tillsist innan vi gick o lade oss satt vi lite vid datan, chattade och så. Och sedan somnade vi inatt vid 4 =)!

Idag vaknade vi strax innan 12, så vi gick upp och åt frukost. Sen så tog vi på lermask haha, vi hade skitkul! För den lixom stelnar så man kan typ inte skratta elr nåt ;)hehe. Men när vi sköljt av den, klädde vi på oss o gjorde oss iordning för att åka in till stan. Vi skulle ha gått på vattenkriget SYD-NORD, men det blev inte riktigt så.. lång historia o jag orkar inte berätta allt. Men istället så åkte vi o åt på Taco Bar, å ojj så skönt det var att komma in i värmen och kunna vila fötterna! Sedan begav vi oss till kungsan, men det var inte så jätte mkt grejjer där. Så efter en stund gick vi mot drottningatan o tillslut blev det stureplan istället =D! Haha vi hade jättekul!! Men lite pinsamt blev det när vi såg en av våra lärare från skolan :P, men hon såg inte oss som tur var. Men ja jag kan inte säga annat än att jag har haft toppenkul med dig Eve!!=)
Och jag vill inte riktigt skriva allt som hände på stureplan här i bloggen, men det var väldigt bra! O mitt humör e på topp igen ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0