Skolfoto

Heej, fjärde dagen i skolan idag och vi hade 4 läxor!! Jag tror att alla förhören gick ganska bra, men jag måste fortfarande bli mer aktiv i det muntliga.. Vi hade oxå skolfoto idag, så det blev ingen idrott. Eftersom vi går i nian så skulle vi ha ett "spex-foto" så alla tjejjer var cheerleaders med pompoms o allt och killarna hade hockey tema! Fotografen sög!, han tog först några gruppbilder o sen när han skulle skriva upp våra namn, blev han typ helt galen o sprang därifrån. Han tyckte att vi pratade för mkt, men det var inte alls så farligt.. Så det blev inga singelfoton, han sa att vi skulle ta dit en annan fotograf =O. Jag vet inte hur det blir med det, men jag hoppas att han har lugnat ner sig tills imorn, så kan vi ta fotona då..
Nu på kvällen skulle vi alla danstjejor oxå gå på en dansföreställning på dansenshus, emn jag orkade inte så jag hoppade över det. Tog ett varmt bad istället =P..
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0