Nattbuss

Heej, sitter här vid datan nu och e dötrött!! Igår åkte jag och Eve in till stan med 20:00 tåget o gick mot kungsan.. Det var ganska mkt folk där då o dom spelade lite musik på scenen o så. Men vi åkte dit för att kolla på filmen som dom skulle visa sen vid 22 haha =P. Vi kollade inte bara på filmen.., vi pratade oxå med lite kul folk. O ja tiden flög iväg, klockan blev halv 1 när vi började gå mot tåget.. Då hade vi precis stått och pratat med två killar som hette Hampus& Robin, ska kanske träffa dom lite idag. A iallafall när vi kommer till tåget så ser vi att det inte går nåt mot huddinge =O!! Vi fick panik, men det löste sig. Vi tog nattbussen istället men det var ganska smidigt det oxå. Vi kom hem vid halv 2, tog en nattsmörgås o gick sedan o la oss. Så vi somnade inte förns frammot 3. Och sen skulle vi upp klockan 7=S! Eve skulle vara barnvakt, så hon var tvungen att komma hem tidigt. När hon gått så tänkte jag sätta mig vid datan, men vårt jävla internet funkade inte. Så istället la jag mig i soffan och sov från halv 9 till halv 11 ;), o gud så skönt det va haha! Ska börja fixa mig snart, ska in till UNG08 idag igen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0