Min kväll..

Heej, ja somsagt mötte jag Eve vid 4, vi tog tåget in till stan och där mötte vi Alexander&Ludvig.. Vi skulle ju gå på bio men biljetterna var slut så vi hoppade över det. Istället så "lekte" vi kurragömma och drev med folk på stan =P hehe..  När killarna åkt hem så gick jag o Eve och åt middag på Taco bar (igen ;) O sen så gick vi lite i kungsträgården, men det började regna så då gick vi mot tåget istället. O påvägen så blev vi typ förföljda av 2 ca 45-50 åriga gubbar!! Usch säger jag bara!.. När vi kom till huddinge så väntade jag med Eve tills hennes buss kom, vi fick vänta i ungefär 30 minuter. Nu har jag suttit i telefon, först typ en timme med Alex o sedan en stund med Eve :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0