Mamma Mia!!

Ojj den här helgen har jag inte alls skrivit nått :S..
SKriver nu bara lite smått om vad som hänt!
Idag på dan var jag bara hemma o gjorde inte så mkt.., så jag började att locka mitt hår o sminka mig o så =D! Sen på kvällen kom Eve hit derekt från sitt landställe. Vi chattade lite på msn o drev med folk, och ja måste verkligen säga att vi fick oss ett gott skratt!! Jag kommer inte ihåg sist jag skrattade så mkt, det var nästan så att jag la mig på golvet o skratta =D!! A och igår var mormor&Lasse här och hälsa på (dem kom hem från Spanien i fredags) så dt var kul att träffa dom. I fredags var jag och Karolina o såg mamma mia!- musikalen på original språket (engelska) i globen. Den var jätte jätte bra. Synd bara att mamma inte kunde följa med :(, eftersom att hon opererade knät i måndags så har hon lite svårt att gå..
Ja det var lite om min helg, imorn är det måndag o dags för skola igen.... *tänk posetivt :P*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0