Grekland

Jag orkar inte skriva så jätte mkt, så det blir mäst bilder..
Iallafall söndagen vi skulle åka så gick jag upp vid 4, för att hinna. Var supertrött då jag bara hunnit sova 3 timmar! Planet gick kl 8:25, och vi kom fram vid ett grekisk tid (12 svensk tid), men sen tog det lite tid att få väskorna o bussen till hotellet tog ca 1.5 timme.. Så vi var väll inte framme på hotellet förns vid 4 tiden. Sen under veckan gjorde vi en massa kul; åt god mat, fikade, shoppade, badade i poolen(poolerna) och i havet m.m. Jag och Karro åkte även parasailing, det är som en fallskärm man sitter fast under, men man sitter oxå fast med en lina i en båt..(lite svårt att förstå kanske om man inte vet..) Och för att komma ut till den båten var vi tvungna att åka vattenskoter =D och jag fick sitta bakom världens snyggaste grek!! A det var verkligen en upplevelse! :) Bilder från det kommer lite senare när pappa har skickat över bilderna från digitalkameran.. Ja vad har vi mer gjort då, joo vi har vart på "trollerikväll" och "greek night".. På trollerikvällen så skulle vi beställa drinkar i baren (alkoholfria till mig, Karolina & Tyra) men det blev nåt fel så jag och Karro fick med alkohol i haha,, men vi drack inte upp hela. Sedan så har vi oxå smakat grekisk raki, vilket var skit äcklig,, hehe :P.
Ja det har hänt en massa mer men en del grejer kan jag inte skriva i bloggen o resten orkar jag inte..

 













..så det var iaf lite bilder från resan;)

Kommentarer
Postat av: angelo90

hej var extat var du var men har glömt vad det heter, det var en bra och underbar till

2008-12-13 @ 10:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0