Varför??



Vrf kan du inte förstå??
Jag vet inte vad jag ska göra, du betyder verkligen mkt för  mig.
Jag vet inte ens om du märker nåt??, men de måste du göra eftersom flera har sagt de till dig...
Även om du inte tycker/känner likadant kan du väll iaf säga det, så att jag slipper sitta å tänka "att kanske..."!!
Jag hade inte sett dig på över 1 vecka o hade slutat att tänka på dig lika mkt och det gick bra, men nu idag så såg jag dig men du såg inte mig =(
Åå nu igen så tänker jag i de banorna =S
Jag vill inte det men jag kan inte själv styra över mina känslor..
Så om du läser det här (vilket jag nte tror) hoppas jag att du förstår att det är dig jag menar!
JAG gillar verkligen DIG och du betyder♥♥

image167



Kommentarer
Postat av: C

Iám som sorry Alexandra.men Fredrik sa att X bara tyckte du var jobbig,:(

2008-04-22 @ 19:08:54
Postat av: evelina

=( men alex ge inte upp för det! jag älskar dig iallafall!!

2008-04-22 @ 21:51:10
Postat av: Anonym

sluta vara en fegis och ta första steget själv.
fråga honom rakt ut istället för att gå och älta.

2008-04-23 @ 18:45:01
Postat av: Anonym

säg det till honom!

2008-04-23 @ 18:54:49
Postat av: Hampus

Jag håller faktiskt med den anynyma fuckern för en gångs skull. Om han sitter och gör ingenting så är det bara agera. Shit, Du är smart, attraktiv och har en grym personlighet. Den killen som inte vill ha en tjej som dig, jag skulle tvivla på hans läggning.

2008-04-24 @ 15:10:56
URL: http://Karki.blogg.se
Postat av: Alexandra

Tack hörrni, a jag ska verkligen försöka puscha mig själv till att prata med honom, o sedan så har jag ju Eve till stort stöd! Tack gumman

2008-04-25 @ 23:46:28
URL: http://lexxandra.blogg.se
Postat av: Anonym

prata prata prata.
le, var glad.
att vara utåtriktad är sånt killar gillar.

2008-04-26 @ 20:09:39
Postat av: Alexandra

Tack så mkt! (a)

2008-04-28 @ 22:18:17
URL: http://lexxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0