Torsdag 3/4

Hejsan, idag hade vi först idrott det var typ brottning o så =P
Det var faktiskt roligt, jag och Eve körde, gissa en gång vem som vann typ hela tiden...haha.
Dagen flöt på o vi tittade på en film på spanskan, tränade muntligt två&två på engelskan. Sedan var det lunch.
Och efter det- SV där vi läste våra böcker ("som om ingenting"), och sist Kemi på NO:n.
Jag hann nästan precis komma hem innan jag skulle gå igen.
Skulle på utvecklingssamtal.... mamma kunde inte följa med för hon går på kryckor, och pappa kunde heller inte följa med för han provjobbar på vikingline.
Så istället följde morfar med =D, det var lite roligt!

Juste idag har jag och Eve tagit massor med kort....haha, lägger in några av dem lite senare =P
♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0