Today

Hola! Idag hade vi dans som vanligt i skolan och nu är vi klara med våran gruppkoreografi =P
Skönt, äntligen.... Nu gäller det bara att finslipa.
Efter skolan åkte jag och Eve ner till centrum o gick in på MQ, sedan gick vi till 705 busshållplatsen, men innan den bussen hann komma kom 703 så vi tog den istället till sördalavägen...
Så där ifrån kunde jag gå ochEve kunde ta 705 därifrån. Största anledningen till att vi tog den bussen istället var för att jag ville det för att ******* satt på den bussen. *** gick oxå av i sördala och då hade jag ju värsta chansen att prata med *** men det var jag för feg för  =(  buhu....
Nu på kvällen har jag mest läst boken "Som om ingenting" som vi läser på Svenskan och som ska vara klar på onsdag+ läsloggen som jag inte äns har börjat på! =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0