Tisdag

Heeej, imorse börjades dagen med idrott =S, lite jobbigt faktiskt första lektionen på morgonen..
Och som om inte det räckte så skulle vi springa runt trehörningen, hur jobbigt som helst, men jag förbättrade min tid från förra året med 4 minuter och 10 sekunder =P *stolt*.
Mellan matten och hemkunskapen hade vi ca 20 minuters rast, då satt vi ute på gräsmattan och solade, härligt =D
Och så hände det en sak, det var lite roligt faktiskt haha...
Sedan var det en i stort sätt vanlig dag och på bilden fick vi sitta ute eftersom det var så himla varmt!!

Efter skolan nu så har jag mest suttit ute på balkongen och solat & även gjort lite på praouppgiften i SO som ska vara klar imorn..
Nä nu måste jag gå tbx ut och fortsätta med SO:n....
PUSSPUSS♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0