Söndag 27 april

Halloo! Började dagen med att Tyra kom in och väckte mig ca 7.45 =P haha var helt borta,
men hon kom bara inn o pratade lite sedan gick hon ut i vardagsrummet o antagligen satte sig
framför  Tv;n o såg nått barnprogram på nån  barnkanal (hon är 4 år).
Nej men det är så mysigt när hon kommer in en stund på morgonen =D!
Sedan somnade jag om och gick väll upp runt halv 10 tiden, åt frukost, klädde på mig och sminkade mig
sedan åkte vi till farsta allihopa..
Gick omkrig lite o tittade, letade efter en vår/sommarjacka, o det var inte lätt kan jag säga!!
Tittade i hela centrumet innan jag tillslut hittade en(lägger inn en bild imorgon)...
Jag hittade oxå ett par vita jeans som jag fick =)
När vi hade gått en stund i farsta träffade vi också mormor&Lasse, det känns som det var väldigt länge sedan vi träffades, så det var väldigt kul även om det bara blev att vi pratade en liten stund.
Vi satte oss och fikade på Cafe Le Croissant också vilket kändes väldigt konstigt eftersom det var där
som vi praoade den första veckan.
Så det kändes faktiskt lite konstigt att inte gå in i disken med talrikarna och glasen, att istället låta de stå haha..

När pappa och Lena sedan hade sjussat hem oss till mamma, gick vi ut en snabbis till HM här i centrum,
jag köpte en svart keps, o karolina köpte en vit och ett par pilotsolglasögon.
Eller rättare sagt, jag köpte de hon behövde bara betala 30 kr för båda =P, kände att jag var en snäll storasyster idag haha.

Tänkte strax gå o lägga mig eftersom jag måste upp till skolan imorgon =( buhu, jag vill ha prao
en vecka till!!
PUSS♥

(P.S. Tack världens bästa Pappa för jackan&jeansen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vita jeans och keps är ju superfjortis

2008-04-28 @ 18:23:35
Postat av: Alexandra

Aja du får tycka vad du vill...

2008-04-28 @ 22:06:38
URL: http://lexxandra.blogg.se
Postat av: evelina

det e väll inte fjortis ? det e ju som vanliga kläder? jag tycker du e sööt

2008-04-29 @ 22:49:27
URL: http://velina.blogg.se
Postat av: Alexandra

tack gumman, a jag tycker oxå det är vanliga kläder...

2008-04-29 @ 23:08:48
URL: http://lexxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0