Onsdag&Torsdag

Hellooo!
Det blev ju inte att jag skrev nåt igår, orkade inte så jag tänkte berätta lite om både onsdag&torsdag;

ONSDAG:
Var på paoen som vanligt, hände nog inget speciellt(tror jag)...
Åkte sedan hem, när vi kom till huddinge C skulle jag stå och vänta med Eve på 705 då kom Felix, så vi stod o pratade lite me honom tills hans buss gick.
Sen när Eve hade åkt gick jag hem, gjorde inte så mkt; hjälpte mamma lite i tvättstugan och sedan chattade jag lite på msn =P

TORSDAG:

Kom till farsta i morse vid 15 i elva (praoen börjar 11) så vi gick "vår vanliga runda" haha =D
Säkert bara vi som fattar tihi....
Sedan gick vi upp till fiket, och idag var det mest folk på hela veckan, det var skitmkt folk!
Och imorgon kommer det säkert minst lika mycket eftersom det är fredag..
På rasten åt vi först (kebab =) efter det gick vi ner till Mustafa på fiket under o satt på deras uteservering och solade lite, väldigt skönt!!
Vi tog lunch(o rast) i lite mer än 1 timme och dem som jobbar på Di Corno blev ju inte så jätte glada...mene men det var ju fint väder så =D hihi.

Nu har jag precis suttit i telefon och pratat med pappa lite =)
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0