Helg v 14

HeejHeej, jag har inte skrivit nåt igår lr idag för att jag har inte gjort så mkt spänande =S
Igår hjälpte jag mamma med tvättstugan, mormor var också här lite på dan och fikade.
Av henne fick jag och Karolina en ring o dela på, mormor fick den av sin moster när hon fyllde 15 så det kändes lite speciellt att få den nu eftersom jag precis har fyllt femton =P
Idag har vi oxå bara vart hemma, har städat lite i vårat rum o så, inte mer spännande en det....

Som ni säkert har sätt så mobilbloggade jag lite i natt =D och det funkade, på min förra mobil gick det inte.
Men nu på den nya som jag fick ngn gång på lovet så funkar det ju som sagt.
Så det lär nog bli lite bloggning från mobilen också nu framöver haha.
Puss♥

Kommentarer
Postat av: cassie

du måste skriva intressantare inlägg, annars ser jag till att du inte får ha blogg längre

2008-04-07 @ 17:55:56
Postat av: Alexandra

Och hur fan ska du kunna göra det??

2008-04-07 @ 18:16:46
URL: http://lexxandra.blogg.se
Postat av: Karolina

vad ska du göra åt det, titta inte ifall den e så tråkig

2008-04-07 @ 18:49:33
URL: http://ztrawberry.blogg.se
Postat av: evelina

Skriv upp din egen blogg så får vi se om den är så jävla bra dah. men jag har sagt det flera gånger och ni vågar verkligen inte!! jag kommer att fortsätta att tjata!!!

2008-04-07 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0