Fredag 18 april

HeejHeej, nu har vi gjort halva praoen =S
Vill inte tbx till skolan, vi har så  roligt o det är så skönt att slippa alla läxor o gå upp tidigt =P
Vi har ju oxå blivit så bra kompisar med Oliver och Mustafa hoppas vi fortsätter att hålla kontakten även efter praoen..
Idag iaf så har vi inte gjort så jätte mkt speciellt, bara på lunchen gick vi till VERO MODA för att Eve skulle köpa en present till sin mamma.
Lite senare på eftermiddagen kom också Karolina o hennes kompis Sara men dem gick till de andra fiket o fikade.

Nu ska jag gå och titta på Irene Huss, vi har precis vart ute o hyrt film jag o Karolina.
Hoppas att den är bra =D
Vi hyrde oxå 2 till filmer; Georgia Rules och Heartbrake kid. Dem får vi väll se imorn elr nåt, man får ju hyra filmrna 3 dygn.

( Skriver nog nåt mer inlägg innan jag går och lägger mig)♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0