8 april

Hejsan, idag på idrotten hade vi trampet, det var sjukt roligt. Kände att jag började våga mer mot slutet av lektionen, hoppas verkligen att jag höjer mitt betyg lite den här terminen =P
På Engelskan redovisade vi 2 muntliga dialoger och jag fick MVG på båda, Helena så oxå att hon gillade mitt brittiska uttal...haha.
På HK pratade jag o Eve med våran lärare Britt-Sofie om betygen för den här terminen, hon sa att för att höja det skulle vi bara fortsätta att jobba som vi gör och att hon hade märkt att vi satsade på dem högre betygen =D *stolt*.
Allt har typ kretsat runt betyg idah,,,,,,Tihji.
Efter skolan åkte jag hem till Eve och kom hem från henne vid typ 9-halv 10.....
Vi var barnvakt åt en liten flicka som också hette Alexandra, eller ja Eve var barnvakt och jag var med och hjälpte till =)
Hon var så söt!!!!
Är fett stolt över mig, Eve och "Sara" (eve du fattar haha), vi har verkligen vart modiga idag.
Kunde dock ha gått lite bättre med en sak, men det behöver jag inte gå in på här.......
Kan bara säga så här att det gäller att lägga i charmen =P haha.....
Nu har jag precis kommit ut ur duchen, ska kanske platta håret om jag orkar annars gör jag det imorgon när jag vaknar..
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0