21 april

Heejsaan, nu har vi praoat mer än halva tiden =S
Vet inte om jag orkar komma tbx det skolan haha, ne men seriöst det är så skönt att inte behöva gå upp så tidigt o inga läxor o så...!!
Vi fick byta till det andra cafeet idag, så från å med nu "jobbar" vi på Di Corno, mkt roligare än på de andra eftersom det är fler gäster och alltså därför mycket mer att göra.
Men tydligen så va det inte så mkt som det var förra veckan så vi får väll se hur kul vi tycker att det är om det blir ännu mer o stressigare =P haha
Det var altså jag, Eve o Mustafa som var där idag, Oliver var sjuk..

När jag kom hem satte jag mig på balkongen i solen =D!!
Sedan följde jag med mamma ner i tvättstugan en stund och när jag sedan kom upp , gick jag ut på balkongen igen tihi..'
Det var verkligen super skönt!, satt o lyssnade på musik o solade.
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0