20 april

Heejj, vaknade imorse kring halv 10 tiden och gick upp o åt frukost.
Åt framför TV:n, mamma skulle se på nyhetsmorgon haha...
Egentigen skulle vi ha åkt till mammas farmor&farfar men hon orkade inte så vi stannade hemma istället..
Så jag och mamma gick ut i centrum lite på dan, jag köpte en foundation, en hårklämma och en väska.
Och mamma köpte ett par skor till mig (tack så mkt!!) ett par svarta tygskor, verkligen hur sköna somhelst =D
När vi sedan kom hem satte vi oss på balkongen och fikade det var ju så himmla soligt!!
Det var jätte varmt o skönt!! Har suttit där nästan ända tills nu, å lite färg har jag faktiskt fått =P
Lite på armarna och bröstet =D
Nu ska jag gå o sätta mig i soffan en stund o titta på One Tree Hill, som började för en stund sedan ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag ser faktiskt inte att du har fått nån färg alls! :)

2008-04-20 @ 18:15:00
URL: http://ztrawberry.blogg.se
Postat av: evelina

haha=P

2008-04-20 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0