17 april

HOLA!
Idag på praoen har det väll egentligen inte hänt så jätte mkt......
Vi har fått gå ut med lite mer tallrikar, jag fick även servera pappa&Lena som var där o fikade =D
Dem hade med sig Tindra och Tesla, Tyra var på dagis så henne hann jag inte träffa menmen....
Vi frågade oxå om vi skulle få gå över till DI CORNO, o vi skulle kanske få göra det till nästa vecka.
Hoppas verkligen det, så vi får "jobba" med dem som är lite roligare =P haha.
När vi skulle hem passade vi på att titta lite i farsta centrum så vi tog en senare buss, när vi åkte extrabussen till farsta strand åkte vi tillsammans med Oliver, för han orkade inte vänta på Mustafa i centrum =P
Dem är verkligen jätte schyssta båda två!!
Aja nu måste jag nog snart göra lite SP, som jag ska be min syster att lämna till Helena (sp.lärare) imorn.
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0