Jullov

Kom hem från skolan för en stund sen.
Är fortfarande förkyld, men gick till skolan idag iallafall, tänkte att det är ju inte så jobbigt idag..
Eftersom det är sista dan =D
Vi gick först till klassrummet kl 9 och sedan gick vi danstjejer ner till musiksalen för att byta om.
Avslutningen för hela skolan(då vi skulle dansa) började typ 10 i ljushallen.
Det gick bra, faktiskt bättre än vad jag trodde =P
När det sedan va slut på uppträdanden gick vi tbx till klassrummet och där fick vi våra betyg.........är väll ganska nöjd, förutom en sak...

Här kommer lite bilder från våran dans(har bara bilder från "tomtedansen", inte från "Trust".....men men)




image46 image48

image49 Äntligen jullov!!


Kommentarer
Postat av: H Kärki

Missnöjd med en sak i betygen, Att du missade ett MVG i slöjd så där bara fick MVG i nästan alla ämnen :P??

2007-12-21 @ 13:57:43
URL: http://Karki.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha nää, fick bara G i hemkunskap. Det är nåt allvarligt jä*la fel på läraren!

2007-12-21 @ 18:13:29
Postat av: H Kärki

Chilla, sötnöt
Jag fick också bara G där, jag tror att det var väldigt få som fick högre där..
Jag tror att du klarade dig jävligt mycket bättre än mig iaf..
:)

2007-12-27 @ 21:14:37
URL: http://Karki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0