Söndag och Måndag

Heej =D, igår var vi hos min moster på eftermiddagen/kvällen, var där o åt middag o umgicks ;) trevligt! Sen när vi kom hem så satt jag lite vid datan och chatta o så, sen gick jag hem till Jonas där Simon oxå var så vi tittade lite på tv först på "40 year old virgin" haha =P och sen gick vi o spelade kort :P kul kul!.  Sen följde dem mig hem, ända fram till porten.  Gixk sen o la mig typ på engång, var så jäkla trött. Och ni glömde väll inte att ställa om klockan?

Idag så ska jag träffa Eve, vi ville hitta på nåt kul så vi bestämde oss för att åka till skärholmen. Så jag borde gå o fixa mig nu, måste ducha o så. Skriver mer ikväll, lovar! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0